maandag 11 februari 2008

Heike Vanderbeken finaliste Miss Hawaiian Tropic Model Belgium 2008

Het zijn niet alleen de studentes marketing die deelnemen aan missverkiezingen. Ook Heike Vanderbeken, tweedejaarsstudente accountancy-fiscaliteit nam deel aan Miss Hawaiian Tropic Model Belgium en… werd prompt geselecteerd voor de finale. Hieronder lees je haar verhaal.

In augustus 2007 nam ik deel aan de casting voor Miss Hawaiian Tropic Model Belgium. Daar moest ik mezelf even voorstellen en stelde de organisatrice me enkele vragen. In september kreeg ik bericht dat ik geselecteerd was als finaliste. Toen werd het even stil rond deze verkiezing, omdat de organisatrice zich volledig concentreerde op de show van Miss Benelux op 6 oktober. Op 21 december mochten we dan eindelijk onze opwachting maken voor een heuse fotoshoot voor de foto’s die op de site zouden komen. Ook kregen we toen meer informatie over de finale zelf, op 16 mei 2008 in de Salons Mantovani in Oudenaarde. Die avond weten we wie Evelien Derde opvolgt. De 20 finalistes zullen zich daarvoor moeten bewijzen doorheen de volgende vijf proeven:


1) een gezamenlijke choreografie
2) een persoonlijke voorstelling
3) een defilé in bikini
4) een defilé in avondkledij
5) een defilé in badpak

De nieuwe Miss zal België vertegenwoordigen op de internationale Hawaiian Tropic verkiezing in Las Vegas. Kaarten, die 30 euro kosten, kunnen besteld worden via het adres contact@heikevanderbeken.be of heike.vanderbeken@howest.be . Je kan ook meer informatie vinden op mijn site, http://www.heikevanderbeken.be/.

Geen opmerkingen: