woensdag 2 juli 2008

De kick van het verkopen: de evaluatie

Wij durven stellen dat ‘De Kick van het verkopen’ een voltreffer was. Een succesverhaal dus.
Alle deelnemers waren enthousiast. Maar wie zijn wij om dat te stellen?
We pikken dan ook graag twee reacties uit de verschillende positieve beoordelingen die we mochten ontvangen.

Laat u vooral door hen overtuigen:

Ik vond deze cursus meer dan geslaagd. Ik meen echt dat ik nu in de verkoop meer resultaat boek dan voor de cursus. Ik weet nu ook dat je in de verkoop moet durven en af en toe zelfs moet durven beslissen in plaats van de cliënt.
Ik heb ook geleerd dat je de zaken moet kunnen relativeren, wetende dat koude prospectie (hetgeen ik voornamelijk doe) heel moeilijk is. In de verkoop moet je eerst enkele keren met je hoofd tegen de muur botsen vooraleer je succes kan boeken.

Inhoudelijk vond ik de cursus heel sterk!
Het feit dat de cursus vooral praktisch gericht is, sprak me erg aan. Iedereen kwam wel eens aan bod als verkoper. We konden mekaar ook op een opbouwende manier beoordelen en dat vond ik ook belangrijk. Ik denk niet dat er iemand met een slecht gevoel naar huis is gegaan.

Mij mag je alvast opgeven als referentie.

Met oprechte dank

Saar Spriet
Verzekeringskantoor Vanlanduyt
Wingene

Nieuwe perspectieven, een pasklaar antwoord op uitvluchten van de klant en
praktische oefeningen om wat assertiviteit aan te scherpen brengen zeker
extra voordelen voor het kantoor.

Praktisch zal ik de eerstkomende weken alvast een heel aantal van de tips gebruiken om nog beter actie te voeren.

Samengevat: deze workshop was zeker zijn geld waard!

Bedankt voor de uitstekende samenwerking en tot ziens,

Tom Laloo
Thompson & French Insurance Brokers
Finacor BVBA

Geen opmerkingen: