Naar aanleiding van onze infodag op 1 maart 2008 stellen we deze week de verschillende afstudeerrichtingen van bedrijfsmanagement voor. Vandaag sluiten we het rijtje af met marketing.
Marketing: van vele markten thuis
Met een diploma marketing in de hand heb je een waaier aan mogelijkheden. Ben je verkoper in hart en nieren, dan kan je kiezen voor een verkoopsgeoriënteerde functie zoals handelsvertegenwoordiger, account manager, store manager of sales manager.
Ben je eerder een marketeer pur sang, kan je je ontplooien in pure marketingfuncties zoals medewerker van een reclame-, event- of marktonderzoeksbureau. Ook kan je gaan voor een job waarbij je je administratief inzicht combineert met je commerciële feeling: denk bij voorbeeld aan een job als commercieel administratief bediende in een bedrijf.
Wie technisch onderlegd is, kan het keuzetraject digital marketing overwegen.
Spreekt een internationale carrière je aan? Volg dan het keuzetraject international marketing. Dankzij ons uitgebouwd internationaal netwerk van contacten kan je al wat ervaring opdoen via Europese uitwisselingsprojecten of een buitenlandse stage. Zo ondervind je aan den lijve de communicatieve obstakels en interculturele verschillen.
In ons nieuwe keuzetraject entertainment marketing ga je uitgebreid achter de schermen kijken van de sectoren Music, Games & Movies, de verregaande samenwerking tussen deze sectoren en hun invloed op de marketing van producten en diensten.
Klinkt goed? Kom dan naar onze infodag op 1 maart 2008 en begin aan je toekomst: studeer Marketing.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten