Natuurlijk dromen wij ervan een goede beurt te maken in Antwerpen. Onze lectoren hopen op een mooie plaats en wij willen hen niet teleurstellen.
We wilden ons graag al meteen onderscheiden door aan het voltallige publiek bij het binnenkomen in de Metropolis een ‘kleinigheid’ aanbieden.
Na wat brainstormen (een latje met ons logo, een balpen, ...) ging onze voorkeur uit naar Tic Tac Orange en wel om de volgende redenen:
· Studenten zijn één van de doelgroepen van Tic Tac (zo voelen wij het aan)
· Tic Tac heeft een fris, jong imago maar is toch een gevestigde waarde en dat is precies het imago dat wij ook aan onze onderneming Count & Grow NV willen geven.
· Een doosje Tic Tac is niet iets dat meteen opgeconsumeerd en weggegooid wordt, maar wel een gadget dat de studenten zeker op zijn minst de hele dag zullen bijhouden (vermoedelijk langer).
· Tic Tac is lekker maar is niet calorierijk (kan belangrijk zijn voor de vrouwelijke studenten...).
· Tic Tac is lekker maar is méér dan gewoon ‘snoep’.
· In ons logo hadden wij de kleur oranje verwerkt, dit past bij Tic Tac Orange. Ons logo zou mooi passen op een doosje Tic Tac Orange.
We trokken onze stoute schoenen aan en namen contact op met Ferrero NV in Brussel. Na enkele telefoontjes, e-mails en behoorlijk wat overtuigingskracht kregen wij (gelukkig sneller dan gebruikelijk in dergelijke grote organisatie) van de Product Manager Nutella & Tic Tac, de heer Dorian Igodt, het bericht dat zij dit een tof initiatief vinden en dat zij ons uitzonderlijk willen steunen! De voorwaarden die Ferrero aan deze sponsoring verbond, konden wij zonder problemen aanvaarden.
En zo kwam een koerierdienst een gratis voorraad Tic Tac Orange doosjes bij Lieve Neutens thuis afleveren. Enkele mannelijke groepsleden van Count & Grow NV (Matthias Scharlaeken, Jonathan De Jonghe en Jan Van De Putte) hebben de Count & Grow-logo’s op de Tic Tac doosjes gekleefd.
We wilden ons graag al meteen onderscheiden door aan het voltallige publiek bij het binnenkomen in de Metropolis een ‘kleinigheid’ aanbieden.
Na wat brainstormen (een latje met ons logo, een balpen, ...) ging onze voorkeur uit naar Tic Tac Orange en wel om de volgende redenen:
· Studenten zijn één van de doelgroepen van Tic Tac (zo voelen wij het aan)
· Tic Tac heeft een fris, jong imago maar is toch een gevestigde waarde en dat is precies het imago dat wij ook aan onze onderneming Count & Grow NV willen geven.
· Een doosje Tic Tac is niet iets dat meteen opgeconsumeerd en weggegooid wordt, maar wel een gadget dat de studenten zeker op zijn minst de hele dag zullen bijhouden (vermoedelijk langer).
· Tic Tac is lekker maar is niet calorierijk (kan belangrijk zijn voor de vrouwelijke studenten...).
· Tic Tac is lekker maar is méér dan gewoon ‘snoep’.
· In ons logo hadden wij de kleur oranje verwerkt, dit past bij Tic Tac Orange. Ons logo zou mooi passen op een doosje Tic Tac Orange.
We trokken onze stoute schoenen aan en namen contact op met Ferrero NV in Brussel. Na enkele telefoontjes, e-mails en behoorlijk wat overtuigingskracht kregen wij (gelukkig sneller dan gebruikelijk in dergelijke grote organisatie) van de Product Manager Nutella & Tic Tac, de heer Dorian Igodt, het bericht dat zij dit een tof initiatief vinden en dat zij ons uitzonderlijk willen steunen! De voorwaarden die Ferrero aan deze sponsoring verbond, konden wij zonder problemen aanvaarden.
En zo kwam een koerierdienst een gratis voorraad Tic Tac Orange doosjes bij Lieve Neutens thuis afleveren. Enkele mannelijke groepsleden van Count & Grow NV (Matthias Scharlaeken, Jonathan De Jonghe en Jan Van De Putte) hebben de Count & Grow-logo’s op de Tic Tac doosjes gekleefd.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten